söndag 31 januari 2010

Gladan tjejerna

Måste bara berömma er alla tjejerna, mina myror, hundar och smågrisar.

Den resan vi gör i år med framgångarna i USM, inbjudan till Scania kan ingen ta ifrån oss.
Jag känner att vi är starkare som individer och som lag.

Så bra lagkänsla och bra lagmoral som nu under hösten infunnits sig i laget tror jag aldrig vi har haft tidigare.
Ni kanske har mognat, förstått vidden av laget före jaget och att ni kan känna och visa glädje när någon annan lyckas. Det gör mig stolt som tränare.

Att vi sedan har en så otrolig bredd i laget är ju ett angenämt problem för oss.
Att vi fortfarande ser att ni utvecklas och nyfiket vilja lära mer är en fröjd för varje tränare.

Vi tackar er alla föräldrar i vårat gäng, älskar er alla ni är helt otroliga.....

Jag och Stefan är så stolta att få vara tränare till er Gladans f-94, världens bästa tjejer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar